16 septembrie 2014, 10:58 Realitatea moldovenească views 9161
Noile colecții ale designerilor moldoveni la Fashion Walk 2014
Foto: pentruea.md
16 septembrie 2014, 10:58 Realitatea moldovenească views 9161

Noile colecții ale designerilor moldoveni la Fashion Walk 2014

Cea de a șasea ediție a prezentării de modă sub egida „Din Inimă branduri de Moldova" va reuni peste 30 de branduri autohtone de succes. Modelele „Fall in love Fashion Walk 2014" vor fi, ca de obicei, femei celebre, de afaceri şi din domeniul politic, alături de membrele Clubului Internaţional al Femeilor din Moldova (CIFM).

Prezentarea se va desfășura la 20 septembrie curent, la Palatul Republicii, începînd cu orele 17.00. La ediția curentă a Fashion Walk vor fi prezente 30 branduri autohtone de succes, reunite sub brandul „Din inimă". Biletele pentru acest eveniment se pot procura pe adresa Mitropolit Petru Movila 23/9, telefon de contact 022242113,www.fest.md și pe www.iticket.md

Din inimă a devenit un brand recunoscut în rîndul consumatorilor moldoveni, produsele sale fiind purtate în prezent de celebrități din Moldova pe panouri publicitare și la emisiuni TV, iar mulți moldoveni bine-cunoscuți au defilat în calitate de modele la prezentările de modă.

Ediția curentă, „Din inimă" va avea 3 „ambasadori ai brandurilor" – Ministrul Culturii, Monica Babuc; soția Ambasadorului SUA in Moldova, Mary Moser și Ambasadoarea Suediei în Moldova, Ingrid Tersman. Scopul campaniei este de a promova brandurile autohtone și de a dezvolta mîndria consumatorilor moldoveni faţă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de producere locală.

Campania „Din Inimă", lansată și susținută de Proiectul USAID CEED II contribuie la dezvoltarea brandurilor locale de modă, care reprezintă produsele cu cea mai înaltă valoare adăugată ale unei industrii ce oferă locuri de muncă unui număr de peste 20.000 de femei.

În prezent 24 de întreprinderi produc și vînd îmbrăcăminte sub marcă proprie pe piața locală, ceea ce reprezintă 14% din industrie. Companiile participante au învățat să colaboreze pentru a se bucura de rezultatele promovării în comun. Companiile participante la Din inima contribuie în prezent cu peste 70% din bugetul de promovare, iar fiecare dolar cheltuit pentru marketing a determinat o creștere a vînzărilor cu 65$. În cele din urmă, numărul membrilor Asociației Patronale a Industriei Ușoare s-a dublat de la 37 la 88 de companii.

În fiecare sezon, campania „Din inimă" este lansată cu o prezentare de modă "Fashion Walk", organizată de Clubul Internațional al Femeilor, în parteneriat cu Proiectul USAID CEED II și Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS). Pînă în prezent, peste 40 de branduri locale au participat la campanie, prezentîndu-și colecțiile la fashion show.

Sursa: www.noi.md

Cuvinte cheie:

moda , show , Chisinau , designer , cultura

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1607
Populația:
192 locuitori

Zolonceni este un sat din cadrul oraşului Criuleni, raionul Criuleni. Localitatea se află la distanța de 3 km de orașul Criuleni și la 46 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 192 de locuitori. Satul Zolonceni a fost menționat documentar în anul 1607.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.