Cheia succesului în afaceri. Sfaturi de la magnatul Richard Branson
Britanicul Richard Branson, cel care a pus bazele casei de discuri Virgin şi companiei aviatice Virgin Atlantic Airways, prezintă cîteva secrete ale succesului în afaceri în cartea sa, “Like a Virgin: Secrets They Won’t Teach You at Business School”.
Cîteva dintre aceste sfaturi sunt redate de Business Insider în ediţia electronică:
Nu face nimic din ceea ce nu îţi face plăcere. Aceasta este prima recomandare pe care le-o face Branson celor care vor să aibă succes în afaceri.
Fă-te remarcat. “Asigură-te că apari pe prima pagină a ziarelor, nu în rubrica neagră. Trebuie să ieşi în faţă şi să ştii să te vinzi”, consideră magnatul britanic.
Alege înţelept numele mărcii. În viziunea lui Branson, atunci cînd botezi un brand trebuie să te gîndeşti cum poţi beneficia de pe urma lui. În cazul său, "Virgin” sugerează plusvaloare, servicii mai bune şi prospeţime.
Nu poţi conduce o afacere fără să îţi asumi nişte riscuri. Orice investiţie presupune nişte riscuri, aşadar trebuie să fii pregătit şi de un potenţial eşec, consideră Branson.
Prima impresie reprezintă totul. La fel şi a doua. Prima impresie este cea care îl determină pe client să te aleagă şi a doua oară. În cazul lui Branson, clienţii care apelează la Virgin Airways şi a doua oară o fac pentru că a-şi recupera un bagaj sau pentru a li se rezolva o solicitare. Deci, şi a doua impresie trebuie să fie la fel de bună.
Perfecţiunea este de neatins. "Este periculos să faci oamenii să creadă că au făcut ceva perfect", consideră magnatul, motiv pentru care nu i-a spus niciodată nimănui că a făcut ceva perfect.
Clientul are de cele mai multe ori dreptate. Clientul are tot timpul dreptate... atunci cînd nu greşeşte. "Nu trebuie să construieşti o afacere fără să te gîndeşti că va trebui să-l satisfaci pe client", se mai arată în cartea lui Branson.
Defineşte-ţi marca. Atunci cînd vine vorba de definirea mărcii, Branson nu le recomadă oamenilor să facă ceea ce a făcut el cu brand-ul "Virgin", deoarece acesta activează în mai multe domenii. Cel mai important, în viziunea sa, este să promiţi mai puţin şi să realizezi mai mult decît ai promis.
Explorează teritorii noi. Afaceristul britanic compară această experienţă cu marile descoperiri ştiinţifice sau geografice. Explorează teritorii restrînse, care pot genera idei creative şi inovaţii.
Nu toti s-au născut pentru a fi CEO. Managerul unei companii trebuie să fie omul care "scoate ceea ce este cel mai bun la angajaţii săi". Nu tuturor le reuşeşte asta, iar acest lucru este unul bun.
- Паскару: «Граждане переживают, чтобы выборы не превратились в «спортлото»
- YMCA открывает новый проект в Молдове ©
- МИД: Подтверждена смерть гражданина Молдовы в результате теракта в "Крокус Сити Холле"
- В России отметили "Мэрцишор" в надежде наладить отношения между странами
- Теодор Кырнац – о голосовании по почте: Либо для всех, либо ни для кого
- Косметическая продукция Viorica – одна из самых лучших на выставке Cosmo Perfumery & Cosmetics 2024…
- Пpямо сейчaс в нaших домaх paзвоpaчивaется молчaливaя тpaгедия
- Доисторические растения сохранились на вулкане Килиманджаро
- Как из 8000 продовольственных лесов выросла Великая зелёная стена Африки! (+Видео)
- Вавилонская карта мира (+Фото)
- Бестопливный генератор Джона Серла — энергия 3 тысячелетия (+Видео)
- Спасенный мужчиной лебеденок вернулся к нему через три месяца (+Фото)
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1497
- Populația:
- 1148 locuitori
Mălăieşti este un sat şi comună din raionul Orhei. Din componenţa comunei fac parte localităţile Tîrzieni și Mălăieşti. Localitatea se află la distanța de 19 km de orașul Orhei și la 63 km de Chișinău. La recensământul din anul 2004, populaţia satului constituia 1148 de oameni. Satul Mălăieşti a fost menționat documentar în anul 1497.
Comments
(0)