|
Foto: pentruea.md |
Noile colecții ale designerilor moldoveni la Fashion Walk 2014
Cea de a șasea ediție a prezentării de modă sub egida „Din Inimă branduri de Moldova" va reuni peste 30 de branduri autohtone de succes. Modelele „Fall in love Fashion Walk 2014" vor fi, ca de obicei, femei celebre, de afaceri şi din domeniul politic, alături de membrele Clubului Internaţional al Femeilor din Moldova (CIFM).
Prezentarea se va desfășura la 20 septembrie curent, la Palatul Republicii, începînd cu orele 17.00. La ediția curentă a Fashion Walk vor fi prezente 30 branduri autohtone de succes, reunite sub brandul „Din inimă". Biletele pentru acest eveniment se pot procura pe adresa Mitropolit Petru Movila 23/9, telefon de contact 022242113,www.fest.md și pe www.iticket.md
Din inimă a devenit un brand recunoscut în rîndul consumatorilor moldoveni, produsele sale fiind purtate în prezent de celebrități din Moldova pe panouri publicitare și la emisiuni TV, iar mulți moldoveni bine-cunoscuți au defilat în calitate de modele la prezentările de modă.
Ediția curentă, „Din inimă" va avea 3 „ambasadori ai brandurilor" – Ministrul Culturii, Monica Babuc; soția Ambasadorului SUA in Moldova, Mary Moser și Ambasadoarea Suediei în Moldova, Ingrid Tersman. Scopul campaniei este de a promova brandurile autohtone și de a dezvolta mîndria consumatorilor moldoveni faţă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de producere locală.
Campania „Din Inimă", lansată și susținută de Proiectul USAID CEED II contribuie la dezvoltarea brandurilor locale de modă, care reprezintă produsele cu cea mai înaltă valoare adăugată ale unei industrii ce oferă locuri de muncă unui număr de peste 20.000 de femei.
În prezent 24 de întreprinderi produc și vînd îmbrăcăminte sub marcă proprie pe piața locală, ceea ce reprezintă 14% din industrie. Companiile participante au învățat să colaboreze pentru a se bucura de rezultatele promovării în comun. Companiile participante la Din inima contribuie în prezent cu peste 70% din bugetul de promovare, iar fiecare dolar cheltuit pentru marketing a determinat o creștere a vînzărilor cu 65$. În cele din urmă, numărul membrilor Asociației Patronale a Industriei Ușoare s-a dublat de la 37 la 88 de companii.
În fiecare sezon, campania „Din inimă" este lansată cu o prezentare de modă "Fashion Walk", organizată de Clubul Internațional al Femeilor, în parteneriat cu Proiectul USAID CEED II și Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS). Pînă în prezent, peste 40 de branduri locale au participat la campanie, prezentîndu-și colecțiile la fashion show.
Sursa:
- Un moldovean a decedat în SUA după ce a fost electrocutat de polițiști. Precizările MAE
- Veste bună pentru moldovenii în Spania
- Regim liberalizat de vize pentru traficul de mărfuri: cu cine a convenit acest lucru Ucraina
- Regimul liberalizat de vize cu Republica Ecuador a fost anulat
- Proiectul Moldovenii.md împlinește 13 ani
- Un angajat al ambasadei Republicii Moldova în Rusia a fost declarat persona non grata
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1437
- Populația:
- 2342 locuitori
Bîrnova este un sat şi comună din raionul Ocniţa. Bîrnova este unicul sat din comuna cu acelaşi nume. Satul Bîrnova este situat pe malul drept al Nistrului la o distanță de 3 km de orașul Ocnița și la 236 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituie 2342 de oameni. Satul Bîrnova din ținutul Hotin, este o veche așezare rurală, menționată sub denumirea Cusearău în documentul din 20 decembrie 1437.
Comentarii
(0)