15 november 2017, 10:52 Moldovan reality views 48894
Termoelectrica avertizează consumatorii
15 november 2017, 10:52 Moldovan reality views 48894

Termoelectrica avertizează consumatorii

Nerespectarea unor reguli simple de către consumatori poate duce la perturbarea funcționării întregului sistem de încălzire ingineresc din bloc, dar și la deteriorarea echipamentele instalate în subsolul blocului, atenționează S.A. Termoelectrica.

 Pentru a evita astfel de situații, întreprinderea recomandă locatarilor să respecte următoarele reguli:

  • Nu încercați să conectați/deconectați blocul de la căldură și apa caldă!
  • Nu interveniți în reglarea agentului termic de la branșamentul blocului (elevator sau Punct Termic Individual)! Dacă sînteți nemulțumiți de calitatea serviciilor de termoficare (este prea frig, sau prea cald în locuință) informați Gestionarului fondului locativ;
  • Nu interveniți cu modificări în setările  de activitate ale Punctul Termic Individual! Mentenanța  PTI-ului se află în responsabilitatea specialiștilor Termoelectrica S.A.! Dacă nu aveți căldură în calorifere, nu scoateți în exces aerul din calorifere și nici agentul termic,  pentru că funcționarea PTI-ului poate fi blocată! Semnalați despre problema tehnică cu care vă confruntați specialiștii Gestionarului fondului locativ și furnizorul de energie termică;
  • Nu modificați sistemul ingineresc de alimentare cu căldură și apă caldă din interiorul blocului! Se interzice  instalarea caloriferelor de alte dimensiuni decît cele prevăzute de proiectul tehnic al locuinței, precum și celor care nu corespund normelor (se recomandă  montarea caloriferelor cu presiunea nominală  ≥ 8-10 bar). Cereți sfatul Gestionarului blocului atunci cînd intenționați să  înlocuiți caloriferele vechi cu altele noi.
  • În cazul în care depistați o scurgere de agent termic, avarii sau alte probele de ordin tehnic, luați legătura cu specialiștii Termoelectrica S.A. , prin intermediul aplicației Viber, la numărul de telefon 069-444-144.

Raportați problemele ce țin de calitatea serviciilor de termoficare și livrare a apei calde menajere, persoanelor responsabile de rețelele inginerești din cadrul ÎMGFL-ului. Datele de contact le găsiți pe site-ul www.termoelectrica.md,  categoria ”Pentru consumatori”, rubrica ”Contacte ÎMGFL”.

Totodată, Serviciul Dispecerat General vă stă la dispoziție 24/24 ore pentru a semnala problemele tehnice legate de furnizarea apei calde și căldurii, la numărul de telefon: 022-441-138.

 

Source: noi.md

Comments

 (0)
 
*
3 characters or more, Latin letters only

*
Anti-SPAM code:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Settlements of Moldova
Statut:
Oraș
Prima atestare:
1618
Populația:
12105 locuitori

Nisporeni este un oraş din Republica Moldova, centrul administrativ al raionului Nisporeni. Amplasat în partea de vest a republicii, în Codrii Moldovei, de-a lungul rîului Nîrnova, oraşul Nisporeni este situat la 70 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia oraşului constituie 12105 locuitori. Prima menţiune documentară a localităţii Nisporeni se regăseşte în documentul de hotărnicire a moşiilor dat de domnitorul Moldovei, Gaspar Vodă, în anul 1618. 

Library
Electronic library of www.moldovenii.md contains books, documents, audio and video materials about the Moldavian history, culture and civilization from the ancient time to nowadays.