28 august 2013, 13:00 Caleidoscop views 17686

Oamenii de ştiinţă şi-au dat seama în ce mod extratereştrii urmăresc omenirea

Foto: mir24.tv

Oamenii de știință din Scoția au stabilit că civilizaţiile extraterestre pot urmări oamenii, rămînînd invizibili, comunică FederalPress.

Cercetătorii de la Universitatea din Edinburgh, Duncan H. Forgan și Arwen Nicholson, au publicat concluziile trase dintr-o serie de calcule matematice. Potrivit raționamentelor științifice, extratereştrii pot crea o mulțime de dispozitive de observare, care sînt capabile să studieze nu numai Pămîntul, ci și întreaga Galaxie.

Potrivit oamenilor de știință, asemenea aparate ating foarte ușor viteza luminii, obţinînd accelerarea cu ajutorul așa-numitelor "praștii gravitaționale stelare". Navele spațiale terestre pînă în prezent sînt de aproximativ 100 de ori mai lente decît cele extraterestre.

Graţie flotelor unor asemenea sateliți perfecţi, extratereştrii rămîn invizibili și pot să nu intre în contact cu oameni, continuînd, cu toate acestea, cercetările multilaterale ale Pămîntului.

De menţionat că anul trecut în fotografiile de pe Curiosity Rover (MarsCuriosity), astronomii amatori au descoperit posibile semne ale vieții extraterestre, oamenii de ştiinţă nu au comentat însă aceste observații.

Sursa: mir24.tv

extraterestri , Pamint , om

Sergheuca este un sat din cadrul comunei Pervomaiscoe, raionul Drochia. Localitatea se află la distanța de 8 km de orașul Drochia și la 188 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 83 de oameni. Satul Sergheuca a fost menționat documentar în anul 1897.