02 ianuarie 2015, 10:13 Caleidoscop views 9544
A fost descoperită o nouă galaxie (FOTO)
Foto: gandul.info
02 ianuarie 2015, 10:13 Caleidoscop views 9544

A fost descoperită o nouă galaxie (FOTO)

Galaxia este una de mici dimensiuni şi a fost descoperită în luna august de o echipă de astronomi din Rusia şi SUA în timp ce cartografiau un grup de galaxii din vecinătatea Căii Lactee.

O echipă de astronomi din SUA şi Rusia au descoperit o galaxie mică, care este la şapte milioane ani lumină de pământ şi de zece mii de ori mai mică decât Calea Lactee. Noua galaxie a fost denumită KKs3, informează morningvertical.

Mica galaxie a fost descoperită de Dimitri Makarov şi echipa sa în luna august în timp ce cartografiau un grup de galaxii din vecinătatea Căii Lactee. Ea a fost găsită cu ajutorul telescopului spaţial Hubble.

Astronomii susţin că este posibil ca un număr foarte mare de astfel de galaxii mici să existe, ceea ce ar avea implicaţii asupra viziunii noastre despre evoluţia cosmosului.

Aceştia speră să descopere şi alte galaxii cu ajutorului unui telescop mai puternic.

Oamenii de ştiinţă cred că această descoperire este una foarte importantă şi ne poate face să înţelegem mai multe despre univers.

Sursa: www.gandul.info

descoperire , cosmos , galaxie

Berezlogi este un sat şi comună din raionul Orhei. Din componenţa comunei fac parte localităţile Berezlogi și Hîjdieni. Localitatea se află la distanța de 10 km de orașul Orhei și la 50 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004 populaţia satului constituia 1517 oameni. Satul Berezlogi a fost menționat documentar în anul 1436.