05 august 2015, 16:33 Caleidoscop views 9116
NASA confirma originea extraterestra a vietii pe Pamant!
05 august 2015, 16:33 Caleidoscop views 9116

NASA confirma originea extraterestra a vietii pe Pamant!

Un studiu elaborat de oamenii de stiinta ai Agentiei spatiale americane, NASA, demonstreaza ca viata pe Terra a fost adusa, dupa toate probabilitatile, de meteoriti, relateaza Space Daily.

Sub indrumarea lui Karen Smith de la Goddard Space Flight Center, Maryland, grupul de cercetatori ai NASA a reusit sa confirme teoria potrivit careia viata pe Terra a fost adusa de meteoriti.

Concret, oamenii de stiinta au ajuns la concluzia ca din spatiu au ajuns pe Terra molecule de acid nicotinic, cunoscut mai mult ca vitamina B3 si care, de-a lungul unei lungi perioada, a intrat in componenta meteoritilor.

Smith a anuntat ca ea si colegii ei au studiat opt astfel de bolizi cosmici, in a caror structura a fost gasita vitamina B3 in diferite concentratii.

Oamenii de stiinta au efectuat cateva experimente de laboratorsi au reusit, in conditii artificiale, sa creeze cmpusi organici, similari celor descoperiti in meteoriti. Smith este de parere ca acest lucru confirma teoria conform careia vitamina B3 "a fost fabricata in spatiu si adusa pe Terra".

Cum si cand ramane inca un mister. Grupul de cercetatori intentioneaza sa continue experimentele pentru a descifra secretul procesului de sinteza a moleculelor de acid nicotinic in spatiu.

Sursa: incomemagazine.ro

meteorit , viata , Pamint , NASA

Trifăneşti este un sat şi comună din raionul Floreşti. Din componenţa comunei fac parte localităţile Alexandrovca și Trifănești. Localitatea Trifănești este situată la distanța de 19 km de orașul Florești și la 130 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004, populaţia satului constituia 988 de oameni. Satul Trifănești este menționat documentar în anul 1588.