|
Specialişti calificaţi - baza unui Call centru de succes!
Un Call center reuşit presupune soluţii tehnice de program şi echipament modern pentru preluarea şi soluţionarea inteligentă a solicitărilor recepţionate telefonic, dar în primul rînd - o echipă consolidată de operatori şi manageri cu un nivel înalt de calificare în acest domeniu. Este evident, că eficienţa unui Centru de apel, în mare măsură, e determinată de către resursele umane – deoarece un colectiv instruit şi competent, care îşi asumă o mare parte din responsabilităţile legate de confortul şi comoditatea cetăţeanului - sunt elementele cheie în prestarea calitativă a serviciilor de asistenţă telefonică.
Avînd la bază 6 ani de experienţă în acest domeniu, Î.S. „Fiscservinform" cunoaşte reuşita acestui factor - îmbunătăţirea permanentă a soluţiilor informaţionale şi perfecţionarea abilităţilor operatorilor. Astfel, recent s-a realizat modernizarea platformei de gestionare a înregistrărilor, care a contribuit la automatizarea interacţiunii cu sistemele de telefonie, optimizarea fluxurilor apelurilor în cadrul sistemului, vitezei de procesare şi gestionarea informaţiei etc. Totodată, pentru dezvoltarea abilităţilor profesionale a operatorilor se organizează sistematic cursuri interne şi externe privind comunicarea şi tratarea corectă a clientului, gestiunea convorbirilor telefonice şi depăşirea situaţiilor de conflict.
„Oferim suport eficient, rapid şi calitativ publicului pe toate aspectele ce vizează domeniul de activitate a clienţilor noştri, pentru aceasta promovăm în permanenţă perfecţionarea capacităţilor colaboratorilor în domeniul deservirii – spune dl Aurel Samoila, şeful Centrului de apel al Î.S. Fiscservinform, - Continuitatea cursurilor de instruire este asigurată pe parcursul fiecărui an de activitate. Sunt organizate cursuri atît interne cît şi externe pentru dezvoltarea multilaterală a operatorilor, precum şi dezvoltarea abilităţilor prestării serviciilor de asistenţă a clienţilor prin telefon, poştă electronică, platforme sociale de comunicare – skype, facebook.com".
Un Call center de calitate, pe lîngă prelucrarea apelurilor de intrare, efectuează şi apeluri de ieşire. Această necesitate apare la realizarea diverselor sondaje statistice, pentru promovarea serviciilor noastre şi a clienţilor noştri, oferirea sprijinului în organizarea vânzărilor directe prin telefon.
Echipa de operatori profesionişti şi cu experienţă în domeniu garantează prestarea serviciilor de comunicare telefonică la cel mai înalt nivel şi asigură un rezultat de succes al colaborărilor stabilite cu clienţii noştri.
Pentru informaţii suplimentare privind activitatea şi serviciile oferite de către Centru de Apel al Î.S. „Fiscservinform" contactaţi-ne la numărul de telefon (022) 822-022 sau vizitaţi pagina web callcenter.fsi.md.
- O nouă locație cu multe posibilități pentru tineri: A fost lansat Centrul Comunitar YMCA Moldova pen…
- Haosul de pe Aeroportul Chișinău: Poliția de frontieră vine cu o reacție la nemulțumirea oamenilor
- Persoanele născute în Moldova, avînd cetățenia altor state, pot cere recunoașterea cetățeniei moldov…
- Un nou concert grandios al naistului Constantin Moscovici și Crazy Orchestra
- PROmaraton: Împreună alergăm, împreună salvăm vieți
- Moldova marchează zece ani de liberalizare a regimului de vize
- Odată, au întrebat un bătrân pustnic
- La mulți ani cu ocazia Zilei Victoriei! (+Video)
- El a fost primul opozant al sistemului
- Cum este bună viața la țară?
- Minunatele băuturi te vor ajuta să lupți împotriva kilogramelor în plus, a umflăturilor și a celulit…
- În Austria există un loc uimitor de frumos - Lacul Verde (+ Foto)
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1605
- Populația:
- 150 locuitori
Chetroasa este un sat din cadrul comunei Hruşova, raionul Criuleni. Localitatea se află la distanța de 24 km de orașul Criuleni și la 22 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 150 de oameni. Satul Chetroasa a fost menționat documentar în anul 1605.
Comentarii
(0)