Sărăcia se întoarce în Europa
Foto: radiovesti.ru |
Unilever, a treilea cel mai mare producător de bunuri de consum din lume, îşi revizuieşte planul de marketing, pentru a îl adapta gradului crescut de sărăcie, dar şi adîncirii recesiunii în zona euro.
Într-un interviu acordat publicaţiei FT Deutchland, Jan Zijderveld, care conduce divizia din Europa a Unilever, spune că "sărăcia se întoarce în Europa", iar compania reacţionează în acord cu această evoluţie, relatează bfm.ru
"Dacă un cosumator cheltuieşte doar 17 dolari atunci cînd merge la cumpărături, atunci nu voi putea să îi vînd detergent cît jumătate din bugetul pe care îl alocă cumpărăturilor".
Compania a schimbat deja modalitatea de vînzare a anumitor produse. În Spania comercializează detergent în pachete mici, pentru cinci spălări, în timp ce în Grecia vinde piure de cartofi şi maioneză în pachete de asemenea mici, şi a creat o linie de produse ieftine pentru ceai şi ulei de măsline.
"În Indonezia am introdus pacheţele de şampon de 2-3 cenţi şi reuşim să vindem suficient", a mai spus Zijderveld. "Ştim să ne adaptăm şi condiţiilor actuale, dar am uitat asta în anii de boom economic", a mai spus directorul Unilever.
- Молдаванин скончался в США после того, как получил от полицейских удар электрошокером
- Хорошая новость для молдован в Испании
- "Транспортный безвиз" для грузовых перевозок: с кем договорилась Украина
- Отменен безвизовый режим с Республикой Эквадор
- Проекту Moldovenii.md 13 лет
- Cотрудника посольства Молдовы в России объявили персоной нон грата
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1949
- Populația:
- 336 locuitori
Floreni este un sat din cadrul comunei Sculeni, raionul Ungheni. Localitatea se află la distanța de 27 km de orașul Ungheni și la 127 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 336 de oameni. Satul Floreni a fost înființat în anul 1949.
Comments
(0)