17 march 2016, 17:10 views 8547
Magazin al brandurilor autohtone a fost deschis la Chișinău
17 march 2016, 17:10 views 8547

Magazin al brandurilor autohtone a fost deschis la Chișinău

Un nou magazin al brandurilor autohtone "Din Inimă" a fost deschis astăzi în centrul capitalei cu suportul financiar al proiectului de competitivitate al USAID în Moldova.

Prezentă la eveniment, șefa adjunctă a misiunii Statelor Unite ale Americii la Chișinău, Julie Stufft, a declarat că inaugurarea unui astfel de magazin este un nou pas spre dezvoltarea industriei din țara noastră.

"Ambasada SUA și poporul american se mîndresc că au reușit să acorde asistență pentru acest proiect, care a început dintr-o idee în anul 2012, iar apoi s-a dezvoltat într-o campanie foarte importantă pentru industria Moldovei. În decurs de trei ani, vînzările brandurilor autohtone au atins cifra de șapte milioane de dolari, iar următorul pas, care urmează să fie făcut de aceste companii industriale, este să-și mărească exporturile", a afirmat Stufft.

La rîndul său, viceministrul Culturii, Igor Șarov, a felicitat echipa care a promovat și implementat acest proiect și a mulțumit reprezentanților ambasadei SUA pentru suportul acordat. "Acest proiect a fost lansat cu scopul sporirii considerației și valorii brandurilor autohtone din domeniul industriei textile. Datorită succesului înregistrat din momentul deschiderii primului magazin și pînă în prezent, a fost creată o platformă comercială cu aceeași denumire "Din Inimă", care va consolida identitatea produselor de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii moldovenești, atît pe piața locală, cît și peste hotare", a conchis Șarov.

Noul magazin deschis poartă denumirea "Din Inimă Butic" și are un concept nou în cadrul platformei. Acesta a fost lansat ca o galerie de modă. Aici vizitatorii pot găsi cele mai proaspete și cele mai selectate modele din colecțiile a cinci branduri autohtone: Georgette, Ionel, Sekana, Iulia Allert și Premiera Dona.

Primul magazin Din Inimă a fost lansat în decembrie 2012, cu 13 companii participante. În prezent, sînt deschise peste 70 de branduri autohtone, care oferă 26 de mii de locuri de muncă și fac vînzări sub numele propriei sale mărci. În R. Moldova există circa 400 de întreprinderi de textile, încălţăminte şi accesorii, care asigură o bună parte a populației cu locuri de muncă.

Source: moldpres.md

Keywords:

Chisinau , magazin , brand

Comments

 (0)
 
*
3 characters or more, Latin letters only

*
Anti-SPAM code:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Settlements of Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1529
Populația:
1358 locuitori

Sinești este un sat şi comună din raionul Ungheni. Din componenţa comunei fac parte localităţile Sinești și Pojarna. Localitatea se află la distanța de 42 km de orașul Ungheni și la 95 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004, populaţia satului constituia 1358 de oameni. Satul Sinești a fost menționat documentar în anul 1529 cu denumirea Durnești.

Library
Electronic library of www.moldovenii.md contains books, documents, audio and video materials about the Moldavian history, culture and civilization from the ancient time to nowadays.