13 september 2013, 12:00 Kaleidoscope views 11954

Dovezile care demonstrează că există viaţă extraterestră

Foto: antena3.ro

Oamenii de ştiinţă din Marea Britanie susţin că au descoperit dovezi credibile ale vieţii extraterestre. Aceştia au trimis un balon la marginea atmosferei şi au capturat, la întoarcerea balonului, mici organisme care provin din spaţiu.

Echipa de cercetători de la Universitatea din Sheffield, condusă de profesorul Chandra Wickramasinghe, susţine că "seminţele vieţii" au fost transportate între planete cu ajutorul meteoriţilor, scrie Daily Mail.

Cercetătorii au trimis în stratosferă un balon, iar cînd acesta a ajuns la sol, oamenii de ştiinţă au descoperit alge microscopice subacvatice, considerate forme de viaţă extraterestră.

"Entităţile biologice de această natură nu au fost descoperite anterior în stratosferă. Acestea variază de la o colonie de mici bacterii pînă la două organisme individuale neobişnuite", a spus profesorul Wickramasinghe.

"Prin înţelegerea mijloacelor prin care astfel de particule pot fi transferate de pe Pămînt în stratosferă, ele nu ar putea să facă o astfel de călătorie în lipsa unei erupţii vulcanice violente care să fi apărut în ziua prelevării eşantioanelor. Dacă nu există niciun mecanism prin care aceste entităţi ar putea fi ridicate de pe Pămînt pînă în stratosferă, atunci ele au venit de deasupra stratosferei şi au căzut spre Pămînt", a explicat cercetătorul.

Sursa: antena3.ro

Comments

3 characters or more, Latin letters only

Anti-SPAM code:

Settlements of Moldova

Călugăr este un sat şi comună din raionul Făleşti. Din componenţa comunei fac parte localităţile: Frumuşica, Socii Vechi, Socii Noi și Călugăr. Localitatea se află la distanța de 8 km de orașul Fălești și la 129 km de Chișinău. La recensămîntul din anul 2004, populaţia satului constituia 2178 de oameni. Satul Călugăr a fost menționat documentar în anul 1437.

Library
Electronic library of www.moldovenii.md contains books, documents, audio and video materials about the Moldavian history, culture and civilization from the ancient time to nowadays.